Vanliga frågor

Var är mitt paket?

När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress. I denna finns ett kolli-id/sändningsnummer som du kan klicka på för att spåra din försändelse. Du kan även ladda ner appen Mina Paket och spåra ditt paket där.

Ett paket kan bli någon dag försenad om något oförutsett sker, om du inte mottagit ditt paket på ca fyra dagar kan du kontakta oss.

Var är min faktura?

All vår betalning administreras av Klarna och deras fakturor skickas per mejl. Har du inte mottagit din faktura kan du gå in på Klarnas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där. Du kan läsa mer om Klarna här.

Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?

Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt LODA - Lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Ångerfristen börjar löpa från den dag du mottagit varan. Varan behöver returneras i ett oförändrat skick för att du som kund ska få en fullständig kreditering. Produkter som är förseglade på grund av hälso- eller hygienskäl är undantagna ångerrätten om försegling är bruten av konsument. Om du är osäker på om varan du köpt berörs av detta undantag ber vi dig kontakta vår kundservice.

Mejla oss på support@mndfl.se. Vi behöver följande information:

  • ordernummer (finns i din orderbekräftelse, på följesedeln eller fakturan)
  • ditt namn och kontaktuppgifter
  • antal och namn på de produkter som önskas returneras

Mndfl.se skall bekräfta att returen är tillåten och att ångerfristen inte har passerats innan varorna skickas tillbaka. Vi rekommenderar att returen sker med Posten varubrev eller Posten Företagspaket. Kunden står för returkostnad enligt Postens portotabell och har ansvaret för varan till dess den har kommit oss tillhanda. Returer får inte skickas som postförskott eller frisvar.

Returadress:

MNDFL AB

Älgerumsvägen 39

383 32, Mönsterås

Hur vet jag att ordern har gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Hur stoppar jag min order om något blivit fel?

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. Har paketet redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.

Kan jag välja vilket fraktsätt jag vill att mitt paket ska skickas med?

Ja, du väljer själv vilket fraktsätt ditt paket skickas med. Ibland kan det dock finnas begränsningar i vilka fraktsätt som blir valbara när du står i kassan och detta beror på innehållet i din kundvagn.

Kan jag beställa till utlandet?

Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige.

Söndag,Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag,lördag
Januari,februari,Mars,April,Maj,Juni,Juli,Augusti,September,Oktober,November,December
Det finns inte tillräckligt av dessa artiklar. Endast [max] vänster.
Kundvagn

Din vagn är tom.

Tillbaka till butik